Mer mögel :(

Jaha inte för att jag är så förvånad men inte desto mindre arg för det!
vad hitta vi i väggen idag då jo Mögel svart jävla äkligt mögel!

När ska detta få ett slut!

Undertiden de river i mitt hus så lägger jag in produkter så ögonen går i kors!
Kom på att att jag kanske skulle visa er lite av det jag gjort idag:)fin fin saker tycker jag allafall:)

Underbara grejer från jabadabado.


Funderingar på att fixa barnens rum?Gillar de pippi Långstrump?
Kolla då in dessa rum:) *gillar*

Så fräscht och mysigt att jag funderar på att måla om barnens rum i vitt!


nä nu jobba igen!

*puss*


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback