Minns ni...

20-års festen vi var på i lördags,nu har jag fått bilderna:)Tack snälla Lotta *puss till dig*


Här har vi Emil en glad 20-åring som bjöd på ett super trevligt kalas!

mina små busar med pappa och Emma i full fart att äta av den goda tårtan! *mumsigt*


Vi hade så kul jag trivs verkligen med  mina underbara kusiner Lisa 0 Lotta:)
Varför träffas vi inte lite oftare?Vi har ju nära och vi har ju så himla kul!
tror jag ska fixa en tjejkväll här,så vi kan bubbla om allt och inget!

Även Pappa Thomas hade trevligt och det blev nog en lite lite blöt kväll för den långhårige:)
Jag tror det var nu han byte bromsbelägg eller ? hihi!

Har en bild till men vet i sjutton om jag vågar visa den här på bloggen,nää gör nog inte det ifall han hämnas och loggar in på min blogg med en vacker bild på mig:D så den hoppar vi,så får ni hålla tillgoda med denna:)
tills jag vågar lägga ut den andra fniss:)

Tusen miljoner tack för god mat och trevligt sällskap!

Sov gott alla  goa läsare!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback