Nu sitter jag ner.....

Vilken dag!
Trevlig men med mycket på schemat:)och tro det eller ej!All blev gjort!

Kör lite bilder över dagen istället för att skriva en novell igen *fniss*

Vi börjar med tvätthögen( minns att detta inte är min tvättstuga,utan vårt garage där vi har allt precis allt Hihi)
ehh inte dålig hög eller hur?
Då är det bara typ 2-3dagars hög :)

Efter att en maskin snurra runt så gick vi vidare.
ett försök på familjebild *mästerbild* ha,ha


Vi hamnade först hos mormor o morfar och stora Findus!

Efter det promenerade vi till Hästhomens bästa loppis:)
*de har Ed hardy,D&C och mycket mer,så här inhandlades julklappar till de stora barnen:)
Min gulliga Moster:)
Vet ni Frackes bror Tomten var där med,vilken lycka!Glögg o peppakaka *mums*

När vi shoppat klart och var på väg ut så kom mina favosar:)
Mormor o morfar *min mormor o morfar*


Lång promenad och shopping gjorde så magen börja kurra igen,vilket tur att pizzan ligger dörr i dörr med loppisen!

Trots kyla o blåst vill mina underbara ungar ha varsin glass efter maten! *fryser*
När vi går hem igen då är det mörkt,då är det så härligt med alla ljus!


Väl hemma blev det dammsuga o skura och därimellan tvätten:)
som nu hänger så fint  och luktar gott!



Lite lek o bus med våra underbara små gosisar hann vi med också,visst är de för söta!


In och leka med Alicias loppisfynd och de passade så bra med de andra favoriterna!


Alicia har inte mått så bra idag yr och mått illa lilla strumpan,så hon somna bums efter Godnattsagan!

Lilla Älskade barn<3

Melwin var inte sen att somna efter sagan han heller:)
Älskade lille pojken min!


ja det var väl våran dag:)Nu är det sovdags för längesen egentligen även för mig!

SOV GOTT ALLA mina underbara läsare!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback