OoooOooo

Vilken dag!
Full rulle hela dagen och det är så himla kul,tänk om det var det varje dag.Fast då skulle man ju vara totalt slut varje kväll..

Efter jobbet så blev det att  bära in alla paket och lägga under granen,det blev ett vackert gäng kan jag lova..
Nathalie o de små plockade för fullt med paketen medans jag fixade med middagen och de var så snälla så de fick välja ett paket idag redan och det hade de inget alls emot:)




Lille Katvig vill också var med *lille skatten*


Så här glada blev de av sina julklappar *mina fina ungar*



Robin kom lite senare och stannade bara en kort stund,jag som hade hoppats att han skulle sovit hemma inatt:(
men hann leka lite med smågrabbarna och bilbanan och öppna ett paket,men som vanligt vill han ju inte vara med kort *snyft* han som är så söt min store plutt!




Mina Älskade Barn ni är mitt allt och om jag aldrig sagt det innan,vilket jag vet mig bestämt ha gjort förvisso!

Jag är så tacksam att ha er i mitt liv,vilken gåva att just jag fick bli er Mamma!
Älskar er alla 8 så mycket som det bara går att älska någon!
Det är ni 8 som gör att allt jobbigt bleknar,ni som gör att alla motgångar försvinner och övervinns.
Ni gör mitt liv till de bästa liv jag kan få!

Mina underbara barn,ni är min livskraft!

Tack för ni finns!


Nu ska jag be en lång bön för Fredrik och Syster min att han kommer hem och mår så himla bra och att vi kan fira jul ihop alla 16 imorgon!

Krya på dig Fredrik!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Jenny

God Jul!! Hoppas ni får en underbar dag och skönt att Fredrik mår bättre! Kram Jenny

2009-12-24 @ 07:06:38
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: jessica

GOD JUL



Du med jenny:) kram

2009-12-24 @ 10:41:47
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback