Sjukstuga på riktigt...

Status idag är följande:

Melwin krupp
Nathalie huvudvärk
Mirellah dålig
Alicia    sjuk men pigg hur det nu funkar
Eddie   Astma pigg
Mamma J feber
kevin   dålig
Robin     OK
Pappa T Ok
Fiddelie OK


7 av 10 hemma o sjuka!

på torsdag bara måste jag vara frisk,för då kommer Frida till oss på kidz och det vill jag inte missa.
Hon har med sig nya bee'n jiieee!Kameran kommer följa med kan jag lova så ni kommer få en demo av den ni  med via bilder:D...

+ att jag vet nått som inte ni vet hihi!
Hemlis bigtime så härligt!

Nä nu ska jag försöka göra lite nytta skulle jobbat egentligen så nu får jag jobba med webbis vilket verkligen behövs,tror vi har typ 700 produkter som ska ut på www.kidzshop.se
om jag kommer hinna,ja om dygnet får 7 extra timmar och jag får en personlig barnvakt dessa extra timmar i 2v så jo då kommer jag lyckas:)så jag får nog välja de bästa godbitarna och hälsa er alla välkomna till butiken eller ringa oss 0144-10805 eller maila [email protected] om det är något ni vill ha som inte finns på shopen:)
Påminner er om att ni kan vinna en splitter ny bee till ett värde av 5390:- en special utgåva med ado(red)suflett.
lätt som en plätt genom att shoppa vad som helst för minst 500:- så är du med gäller mellan 5/12-31/1 2009


Kram på er alla goa och en extra till Ingegerd som så snällt hoppar in och jobbar för mig:)



Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh. Kan du inte anställa mig så fixar jag webbutiken? Älskar era produkter och är själv ett stort fan av bland annat Bugaboo (Har både Bee och Cam och hoppas på att syskonvagnen magiskt ska infinna sig i början av nästa år!) :D

2009-12-08 @ 18:48:32
URL: http://paulinesfoto.blogg.se/
Postat av: jessica

oh :)

Du pauline du är nog vad jag letat efter:)hjälp med webshoppen låter underbart puss

Jag är också bugaboo fan älskar alla deras grejer,med lite tur så kan du räkna med en syskonvagn till dina små kram

2009-12-08 @ 19:17:39
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du får jätte gärna höra av dig till mig. Vi bor ju en bit isär men kanske kan vi samarbeta ändå? Skulle vara superkul om man kunde hjälpa er med webshopen! Om du mailar mig kan du få mitt telefonnummer och så med om det är intressant.



Kram Pauline

2009-12-10 @ 23:37:54
URL: http://paulinesfoto.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback