SlöKorv.....

Ja det är vad jag är!
Har inte fått något direkt gjort alls idag,planerna var väl inte direkt att slöa idag,men när det blir en såndär go oplanerad sovmorgon då får man passa på:)
just nu sitter vi i soffan med varma filtar jag med en kopp kaffe och tittar på Vi på saltkråkan älskar dessa barnprogram,spelar ingen roll hur många gånger jag ser dem så är de lika bra ändå..



Nu får jag jobba dubbelt så hårt för att hinna med det jag ska idag men det är det värt!

Dammsuga..
Skura
•Städa kylskåp
Tvätta
Vika Tvätt
•Bädda
Middag

Nu är det klart ((16.46))

När allt det är klart ska jag lägga in teutonia 2010 som jag skulle ha gjort igår *skäms*och uppdatera lagren på webshoppen..

Gissar på att jag kommer ha fullt upp idag med:)


ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback