Sova på soffan...

Är kanske inte den bästa platsen om jag får säga vad jag tycker,men det är i allafall det vi gjort nu i två nätter.
Just inatt var det ganska trångt för att inte säga proppfullt(ungefär som min mage efter det goda julbordet igår)
Känns typ som jag inte sovet alls inatt:(men det har jag självklart gjort!

Dagen är ungefär som alla andra dagar,jag jobbar hemifrån med webshoppen.
Tänkte även försöka slänga ut lite annoser på blocket,för det närmar sig ju sista veckan för säker julklapps leverans.

På tal om julklappar så måste jag verkligen fixa mina sista julklappar nu,det börjar bli hög tid för det och ju för jag gör det desto bättre!

Nu börjar det hända massor i min tvättstuga,går det som planerat så har jag golv ikväll!Kan det bli bättre:)ja det är klart det kan,med lite kakel och hyllor och min tvättmaskin på plats såklart!men jag är ändå glad att få ett golv att gå på igen!

Nu ska ta mig en ipren igen känner jag,den där febern som kommer och går är mycket tråkig,den är på riktigt onödig tycker jag så den kan gått försvinna för alltid!

Ska på möte kl 14 idag jag hoppas det mötet ska var positivt!

Ha fortsatt fin dag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback