Titta det snöar....

Det var väl roligt hurra!!


Nu hoppas jag på att få lite julkänslor,har allafall beställt lite julklappar till de stora barnen nu på morgonen.
'sista minuten känns det lite som' tänkte även beställa det sista ikväll så det bara blir lite småfix att handla i butik.
Små barnens klappar har jag ju givetvis köpt på KIDZ 'hihi'

Min söta lilla Lollo är hemma idag med ont i halsen stackarn:(så jag har fixat lite med webshoppen hemma.
Ex skylt till sista dagen för säker leverans är den 18/12 men vi skickar hela tiden till den 22/12.

Så snart kommer Thomas hem och byter av mig så jag ska upp och jobba på Kidz:)
Vi har 20% på alla kläder i butiken just nu fram till jul så välkomna in och gör ett fynd:)

Nä nu ska jag krama Lollo lite innan jag åker och jobbar!

Annika kul att du hörde av dig idag,alltid kul att prata med dig,Tusen tack för att du finns min vän!
*tänker på er och skickar massor av krya på sig kramar till din Pappa*
glömde ju säga det när vi la på förut!
Puss puss!

Kära läsare!
Är ni alla klara med er julklappar??

Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Tina

En julklapp har jag köpt:) Snacka om att vara ute i god tid va ??

2009-12-15 @ 22:46:58
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: jessica

hihi fast jag tycker nog du haft orsak att inte kunna ha shoppat julklappar än:)

Hur mår du nu?

Läser din blogg och ser att du är hemma lite ibland.

men hur mår du egentligen?



Tänker på dig!



kram

Jessica

2009-12-15 @ 23:11:04
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Tina

Det är på bättringsvägar nu o proverna verkar oxå bli bättre även att det går långsamt. Det som är tufft nu är att jag fortfarande inte har så mkt ork men det tar kanske lite tid för den att komma tillbaka. Hoppas på att få komma hem helt till helgen men tar inte ut segern i förskott, man blir bara så besviken om det inte blir så.



Kram

2009-12-16 @ 00:18:18
URL: http://magnefix.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback