Trodde....

Att det skulle kännas lite bättre idag,men usch vad galet tomt det känns utan Robin här hemma:(
Vaknade med en stor klump i magen och en känsla av saknad.
Barn lilla du bor bara en liten bit bort,men det känns som om det är flera mil,väntade på att få höra din dörr öppnas och att du skulle komma ner för trappen och fråga vad gör du Mamma??

Visste att denna dag skulle komma och jag har varit orolig för den sen du var 12år min älskade pojk,vill ha dig hemma hos mig för alltid,men hur smärtsamt det än är så måste jag släppa taget och låta dig leva ditt liv min älskade son!


19 år gick för fort,önskar att jag fick göra om allt på nytt,för du min älskade pojk har gjort mitt liv till det bästa man kan tänka sig!


Ni som läser min blogg,har ni stora barn som flyttat hemifrån?


Ha en underbart fin dag alla!

Kram/Jessica


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har fortfarande små barn men bävar för den dag de ska flytta hemifrån. Kan bara tänka mig hur jag kommer känna mig då.

2009-12-14 @ 12:54:53
URL: http://www.caessa.se
Postat av: jessica

Jag överdriver inte om jag säger att det här är bland det jobbigaste jag varit med om,jag har trots allt tur min Robin bor nära mig så nära att vi kan träffas varje dag:)

Men huhu vad tomt det är utan honom här hemma.



kram

2009-12-14 @ 20:58:03
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback