TVÄTT

blir temat för denna dag:(inte så kul precis men ett måste oavsett om jag hellre just nu gör vad som helst för att slippa tvätta!
Kan till och med tänka mig att dammsuga o skura hela huset istället,men det gör inga kläder rena *fniss*


Passar på att ta en sväng med barnen när vi ändå är ute med tvätten,hoppas bara det inte försämrar Eddies astma att gå en sväng..
Melwin har haft krupp inatt med,lustigt för igår prata vi just om krupp!
På tal om prata så måste jag säga vad kul vi hade igår på 20års festen underbara människor man känner sig välkommen trots att man har med sig ett gäng busar:)

Kommer ett inlägg om detta kalas lite senare,då jag glömde min kamera igår så väntar jag på att fotografen ska skicka lite bilder *puss*

Nä nu tror jag alla smutsiga kläder går ut av sig själva snart till min tillfälliga tvättstuga;)

VI ses SEN!!

ha en fin fortsättning på dagen!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack Jessika:) Mår bättre men har lång väg tillbaka, hoppas på att kanske få komma hem ngt under veckan.. Kram

2009-12-06 @ 14:51:23
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: Mikaela - ungmamma till Nova

Hej,fin blogg du har! :)



kika gärna in min om du har lust.

2009-12-06 @ 23:28:28
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback