usch...

Nu måste jag skärpa mig!
Men det saknas mig någon här hemma och det gör ont:(


Vart inte mycket jobbat för mig idag men lite blev det gjort ändå och nu kommer nog kanske mitt sista Julklapps tips!

laptop till de små,så söta och ett kul sätt att lära sig bokstäver och siffror på!
Dessa står på mina busars önskelista!


Nu är min tvättstuga inte långt bort,kaklet finns på plats så när som på mina omtjatade kakelfondvägg..
Tyvärr fick jag byta bort en del färger då de utgått,men hoppas det ska bli bra ändå,beställde det idag så det skulle komma imorgon eller på torsdag!

Följer ett eller mer ett par trådar på  www.familjeliv.se
Favorit-trådarna är ju bugaboo-tråden jag gillar verkligen tjererna där,goa mysiga tjejer med exakt samma intresse som mig:)
Men så har jag även halkat in på en del trådar om en webshop som lurat sina kunder en längre tid:(
De tar emot order men skickar inga varor,de sköter inte heller sina återbetalningar till kunderna!
Det finns kunder som väntat sen maj och till och mer ännu längre på sina pengar!!!
Det är barnfamiljer vi talar om,och det vet vi alla som har barn att det inte kostnadsfritt att ha småbarn!
Tänker på de stackars mammor/pappor som lägger sina sparade pengar på deras shop och blir grundlurade.
Att de bara har mage att luras så här!!
Jag vet att de ej får mer varor av en eller två leverantörer och säkert fler pga obetalda fakturer!
Ändå har de dessa varor kvar på shopen så fler köper dessa:(med vetskap om att de ej kan leverera dessa till kunderna!!!

Det är en skam för internet-handeln!

Väljer att inte skriva vilket shop det handlar om men för er som vill veta så är det bara att skriva mail adress under så ska jag maila er så ni inte blir lurade ni med!!

Jag hoppas verkligen att alla som blivet lurade får sina pengar åter!

Märkliga är att vi starta våra webshoppar ungefär samtidigt och jag såg upp till denna shop,det gör jag inte längre kan jag lova!

Oh nu ringer Robin!
han kommer nog förbi en sväng! JIPPI!

Kramizz/bananizzz







Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är riktigt illa när vissa beter sig så, det drar ju ner för alla som håller på med internet-handel. Jag har mina aningar om vilken e-handel det handlar om, men är inte hundra.



Tack för tipset om den söta datorn, den skulle dottern uppskatta. Var först inne på en Hello Kitty dator men denna skulle passa henne bättre.

2009-12-16 @ 08:22:56
URL: http://www.caessa.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback