Aldrig mera!!

Ska jag lägga ut mer än 12 aúktioner i taget,blää vad tråkigt men nu behöver jag verkligen pengar!Jag lider av värsta shoppingPANIKEN,hittar ju hur mycket som helst som jag bara måste ha! Även en del saker som jag tvungen att köpa ex nya crocs till 2 av de små,mamma Ax var inte smart alls när hon bara köpte två par crocs ett par till Eddie som ser ut som blixten*mamma jag kör på carshjul idag*klingar det ur Eddies mun medan stackars Melwin surar för han inga fick,likaså Alicia vill ha likadana som Fiddelie har fått med Dora på..Gaaahh!!Nu känner jag mig som den sämsta mamman på hela jorden!

Solen har tittat fram här idag med och jag har tvättat*fniss* det funkar ju så himla bra nu med värsta tvättmaskinen och massor att plats att hänga på och snart drar vi 4dagars semester och då måste allt vara rent och fint,funderar på att städa här hemma imorgon för tror det är på tiden faktiskt.ja så får det bli!

Nu ska jag kila ut igen och njuta av solen och min familj där ute!

ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: johanna

skulle oxå behöva sälja massor av saker,...har kläder som ligger som är tänkt att det ska ut på trader men ja det ligger där de ligger.....

Ska betala 20 000kr (öhh?) till vetrinären imorgon då zally har haft livmoderinflammation och blivit operearad ikväll och det kostade så mkt....hade vi kommit på dagen så hade det varit 7000 kr billigare....( det var jour efter kl 17) men men

med våran vanliga otur så ...men nu mår hon bättre iallafall...det är viktigast!



Jo just det om du kollar på mina foton på facebook så har jag lagt in vårat nyrenoverade badrum där, du pratade ju om att ha svart/vit kakel....precis vad vi har....kolla så får du se vad du tycker!

ha det så bra!

Krama småbarnen från mig!

Kram johanna

2009-07-10 @ 22:17:54



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback