Ändrade planer!

Lille Katvig får följa med oss på semestern,lille gubben har trånat efter mig hela dagen och till och med hoppat i resväskan.Jag tror han vill följa med oss till Västervik..
Hoppas nu det ska funka bra,lille plutten..

Óh vad jag längtar tills imorgon ska bli så himla kul,finns hur mycket som helst att göra ditt vi ska,hoppas nu vädret blir bra,sällskapet det blir toppen det vet jag!
Jippi vad vi ska ha kul nu!!

Har med datorn så kommer nog kunna uppdatera lite på bloggen med,när de små sover!

Kom just på att jag glömt dagens fråga?
Vad ska ni hitta på er semester?

KRAM NI ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR!!

Extra kramizz till min snälla mamma o pappa som bjuder oss med på denna semester!

LOVE YOU!!

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback