Blocket!!

Måste komma ihåg att förnya blocket annoser och ringa skandis bara måste!

Vi ska ha tjejkväll här idag med,så har en del att fixa med,har ju som sagt varit aningen lat här hemma och har jag mot förmodan haft ork,då har jag inte varit hemma*fniss*
Ska ta prov idag med för att se att jag fortfarande svarar bra på min behandling,vilket jag hoppas jag gör.

Tänkte jag skulle hinna slänga ut lite auktioner på tradera idag,behöver göra det för att få lite plats här hemma med*fniss*Lite nytt!

Är så himla shoppingsugen,men måste hålla mig har en vattenfallsräkning att betala som inte är av denna gjord,alltså hur roligt är det på en skala 1-10  när man fått ihop extra pengar så måste de gå till EL-räkning spottar o fräser!!

Nu måste jag sätta fart,men misstänker att vi ses snart igen!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback