Dunder & Brak!

Idag blir det Kalas,för ROBIN fyller år!Herregud hela 19år jag är i chock vart tar dagarna vägen,hur fort går åren förbi egentligen.
Jag var själv ett barn när min älskade Robin föddes,men kände mig så vuxen,men är man 16år är man ett barn.
Robin var mitt allt.Han som gjorde mitt liv till det bästa!Jag var så stolt över min lille Kille!
Åren gick fort och nu är han stor(men ändå liten för mig)men ändå den samma,den lilla omtänksama busiga killen som oftast har ett leende på läpparna.
Inte kunde vi tro för 19 år sedan att vi skulle få ett så underbart gäng med barn som vi idag har,ohh vad jag är lycklig som har mina barn,de är mitt allt och det kommer de vara så länge jag finns!



GRATTIS vår älskade underbara ROBIN!!!

/mamma&pappa!





Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till honom :)

2009-07-09 @ 12:43:22
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vi skickar ett stort Grattis till Robin på hans 19-årsdag!

Ja, tänk vad tiden gått.. var det verkligen 19 år sedan vi gick där med våra barnvagnar, med Robin och Emil i.

Kramar

2009-07-09 @ 20:48:03
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback