gaah skitsnack,skitsnack!!

Undra om jag vågar blogga mer här,eller om det jag skriver ska vändas  vridas och vinklas så som passar dig??

Jag skriver om mitt liv och det som händer runt mig och min familj!
Om jag inte kan skriva vad jag känner och hur jag mår,då kan jag ju inte blogga mer!allt är inte en dans på rosor och en lycklig idyll som många vill tro.
Livet är bra ibland och åt helveta ibland..

Funderar på om jag ska sätte ett lösen så som en vän till mig gjort!!Så missförstånden blir färre!!!

Trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Hanna

VÄldigt väldigt fin blogg du har! :P ÄR det du själv som har fixat den?

2009-07-15 @ 20:04:56
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: malin

Bry dig inte om såna som inte ger dig uppskattning, tyvärr finns såna där överallt.

Jag hoppas det blir bättre, och ska du ha lösen vill jag ha!



Kram

2009-07-15 @ 20:54:10
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag vill oxå ha lösenordet om du ska ha det!

Jag läser din blogg jämt och du är jätteduktig, så kul att läsa det du skriver (inte när du skriver om att ni mår dåligt såklart!)



Bry dig inte om vad andra tycker gör som du själv vill....du är jätteduktig!

Kram johanna

2009-07-15 @ 23:59:45
Postat av: Hanna

Nä vad står på nu? :-(

2009-07-16 @ 22:00:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback