Ha,ha

Jag som hade sagt Godnatt!!
Men alltså detta måste jag skriva upp nu,annars har jag glömt det imorgon..
Min lilla Alicia gråter hysteriskt och viftar med armarna och pekar i taket i sömnen tror jag,går in till henne och tröstar henne,hon lugnar sig och jag frågar om hon drömt något läskigt,mycket riktigt läskigt var det men ingen dröm utan hon pekar åter igen på taket och säger OHhh mamma det är ett myggbet i taket och det sitter ett myggbet i fönstret och så börjar hon gråta igen! Mammas lille hjärta!



Usch nu känner jag mig elak ju,men det lät så kul!!

Nytt försök att sova!!

God natt go vänner!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback