Hemma igen!!

De säger att tiden går fort när man har roligt och det har den gjort och roligt har vi haft.
4 härliga dagar gick med raketfart och nu sitter jag här hemma igen och bloggar*fniss*tvätten går runt i maskin och golven är snart rena igen...Katten leker och busar far som ett spjut upp i soffan ner på golvet ut i köket osv..
Barnen är hör och häpna tysta och ligger stil i sina sängar,men än kan det hända mycket 'hoppas de somnar'

Imorgon fyller Nathalie fjortis,tänk vilken dag hon har bestämt att vi ska bjuda på exotiskt planka och swartzwaltårta(hmm stavas det så?????)

Tisdagen vet jag exakt vad jag gör,packar alla auktioner som gått ut idag och även de som går ut ikväll,blev en slant och det är alltid kul med extra pengar!!
Dessa kommer gå till alla fina katvig kläder jag vill ha av höstens kollektion,så fort kartongen dimper ner på KIDZ så kommer jag fota och lägga ut den på www.kidzshop.se så ingen ska missar den..

Nu ska jag nog be en bön om sol imorgon och resten av sommaren,hoppas på att ni kan hjälpa mig att be!!

Vet ni jag tror helt ärligt inte det spelar ngn roll vart vi åker på semester för det är alltid lika trevligt!!
Jag vet varför!!!
Det är sällskapet!!

Tack snälla Mamma o Pappa!!
För en underbar semester med mycket god mat!
Älskar er!!

Kramizz//Jessica & Thomas!!
Alla barn + en liten katt!





Kommentarer
Postat av: annika

Välkommen tillbaka...Som jag kan läsa har ni haft det bra.Pigga och utvilade för nya tag...=)Skulle vara kul att träffas känns som att vi inte riktigt pratat på åratal kramar annika

2009-07-20 @ 17:20:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback