Jag är rädd!

En sån där räddsla som sitter krampaktigt över min bröstkorg,den är där hela tiden även när jag skrattar och ler.
Jag försöker trycka bort den men den vinner hela tiden över mig,inombords gråter jag..
Jag lyckas nog lura de flesta här med mitt lugn och leenden,men inuti mig är det kaus på gränsen till total panik!
Jag vill inte uppleva det jag gör nu,inget i världen kan göra att någon ska behöva uppleva den räddsla!
Men jag är stark på samma gång för annars skulle jag inte kunna hålla lugnet ut,ingen ser vad jag tänker på,ingen ser hur jag mår och det är inte jag som är viktig alls just nu..

Snälla alla ni som läser min blogg!

Håll en tumme stenhårt!

Kommentarer
Postat av: Jess (Henrys mamma)

Men fy vad hemskt det låter! Vad är det som får dig att känna så? eller är det allt som du och din familj går igenom nu? Jag lider så med dig/er..önskar att jag kunde göra något för att hjälpa er! KRAMAR

2009-07-01 @ 19:33:33
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad är det som har hänt?

Håller alla tummar som går, skickar styrkekramar oxå! Kram johanna

2009-07-01 @ 20:06:31
Postat av: Hanna

Håller båda tummarna! skickar kuckelimuck medicin

2009-07-01 @ 20:26:18
Postat av: Helena i Hästholmen

Hej. Håller tummar och tår för allt vad jag är värd. Jag vet visserligen inte vad som hänt, men i din blogg låter det som ni har det jobbigt just nu. Tänker på er och hoppas allt ordnar sig. kramar Helena

2009-07-01 @ 21:49:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback