Mamma!!

Kan du komma hit??
Jag är rädd och ensam!



Kommentarer
Postat av: mormor

2009-07-01 @ 22:06:34
Postat av: mamma

lugna dig älskade barn , pappa och jag kommer inn till er imorgon så fort ni vill att vi ska komma .allt ordnar sig .du vet när allt är som värst brukar det vända det måste det nu .nu räcker det med sjukdomar var stark för robins skull och dej och resten av din familj. jag vet att du är en tuffing. en fighter det behöver inte jämt vara det värsta tänk på det i morgon kanske ni är hemma igen hälsa robin att han kryar på sig snabbt älskar er kram mamma och mormor

2009-07-01 @ 22:17:57
Postat av: mamma

försörer igen . lugna dig älskade barn .vi kommer i morgon pappa och jag när ni vill du ska se att allt ordnar sig .när det känns som värst brukar det vända .det måste det göra denna gången oxså i morgon får Robin medecin och blir snabbt bra .så måste vi tänka .du är en tuffing och fighter var stark som jag vet att du kan .krama robban från mig

älskar er mamma / mormor

2009-07-01 @ 22:38:12
Postat av: johanna

Vad det än är som händer er så MÅSTE det ju vända NU. Skickar massvis av styrkekramar till er!

Kram johanna

2009-07-02 @ 00:05:19



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback