Mina måsten idag!

Se till att *ursäkta nu*den late här hemma fixar sonens bil,och får på takboxen på vår bil.Under tiden ska jag fixa det sista här hemma och även ta en sväng till ica hämta ut ett paket och även handla lite till våra små kaniner och marsvin så djurvakten bara har att ge dem lite vatten och mat,tänkte mig förbi syrenen med och inhandla lite parfym och smink.
Måste packa ner lite till mig själv med och dammsuga av tror nog jag behöver skura med,kanske tvätta upp ett par maskiner och plocka undan barnens rum,kolla så de stora kidzen fått med sig det de ska..
Kanske hinner jag ta en kopp kaffe med*fniss*
Sen ska jag upp och jobba lite på KIDZ,skicka varor och ringa lite kunder,efter det ska vi åka med min sötis till kattvakten.

Lille söte katvig du räddade min dag,din lille kelis!



Kommentarer
Postat av: Caroline

du gömmer dig på msn? :( Vill veta om alfred för måste få pengar in så kan du inte ta honom åker han på annons.mailat reklamation på kz med pik ;)

2009-07-15 @ 11:42:31
Postat av: Elin Josefsson

Se nu till att ha en underbar semester i Västervik. Det är du och resten av familjen Ax värda! <3

kramar Elin & Ingegerd

2009-07-15 @ 16:53:36
Postat av: Jess

Hoppas ni får en skön semester med mycket sol o bad! Ta hand om er! Kram

2009-07-15 @ 19:01:43
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

caroline!Min vän jag har j´haft fullt upp som vanligt:-Dmen kommer ut på msn ikväll,när bilen är packad och barnen sover

Kramizz



Elin & Ingegerd:

Underbara ni!

Ni är bäst!Utan er så kunde vi inte vart äns tänka på att åka på semester!

Kramizzar!



Jess:

Söta du,hoppas er lille baby kommer inatt!

Kramizz

2009-07-15 @ 19:23:18
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback