Någon som vill ha hjälp med sin tvätt??

ja det är sant jag vill hjälpa till med din tvätt,för idag har jag fått världens bästa Tvättmaskin en Miele w 1613,den är så himla bra att jag har ingen tvätt kvar att tvätta och jag vill tvätta mer!!Vet inte om det någonsin har hänt tidigare att jag sett botten på våra tvättkorgar *fniss*
Tvättmaskiner Frontmatade - W 1613

Jag är en bortskämd en jag*rodnar*,för det är mina underbart gulliga föräldrar som köpt oss denna fina maskin!
Miljoner tack snälla Mamma & Pappa jag säger det igen och jag menar det Ni är bäst! Älskar er!

Så ställ er i kö alla för nu ska här tvättas*


Köpte även lite nya blommar till mitt fönster idag!Vart lite mer somrigt nu!



Nu ska jag vara lite social här hemma och kolla på film med Thomas!
Änglar och demoner!

Ha en fin kväll alla!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Miele is da shit :-D

2009-07-08 @ 05:42:15
Postat av: FamiljenKidz svarar ;-)

Hi,hi visst är de utan tvekan bäst!

Kram till dig Hanna!

2009-07-08 @ 10:56:21
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback