Nu är vi på Njurmedicin

Och alla är så rara här,det känns ganska bra ändå,om jag inte tänker efter och det kan jag låta bli en stund nu och då.
Robin känner sig som väl är bättre och smärtan är nästan borta..
Ultraljudet visar att han har en påverkan på njurarna och de vet inte i dagsläget vad det är som orsakar detta så de drar i alla trådar och tar alla prov de kan..
Något som är lite positivt i det hela  är att proverna visar att det är lite bättre,men de vågar inte lova att det är bestående för det kan vända igen...
De kan inte heller säga så mycket alls då de inte vet vad som händer..

Vi har i allafall fått ett eget rum med två sängar tv och handfat och blir kvar här ett bra tag till,det kan bli tal om permission längre fram,men inte innan de hittat vad som är galet och de får vi åka hem och sova hemma för att återkomma på morgonronden kommer vid 8:30 men det blir det inget av just nu...

Nu ska vi strax äta eller jag äta för min skatt här äter inte särkilt mycket alls,just nu sover han.
Snart kommer Mormor och Morfar och piggar upp Robban lite!

Oj nu ska de ta prover här igen!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas de hittar felet snart och att han piggnar på sig snart! skickar friskpiller

2009-07-02 @ 16:31:30
Postat av: camilla

hej jessica gud vad är det som händer

nä inte hoppas det löser sig

2009-07-02 @ 19:45:27
Postat av: Yasmine<3:*

Hoppas han blir bättre :(



Svar på komentearen på min blogg:

Jag kmr gärna och snakar lite skit i ert fin fina hus:)

2009-07-02 @ 21:46:48
URL: http://yasminehall.blogg.se/
Postat av: fru furman

Som om ni inte hade sjukdomar så det räckte?!? Jag håller tummarna (läs:ber) för att det ska bli bra med honom och att ni alla får bli friska. Kramar från mig

2009-07-02 @ 22:10:42
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback