Nu ni!

Är säker på att det finns fler än jag som gillar dansk och svensk designade barnkläder,jag är lite smått galen i det och även kommit på att de säljer himla bra även på tradera efter barnen vuxit ur dem.Så egentligen så blir det ju billigare att köpa märkeskläder.
Låt säga att jag ger 249:- för en fin tröja och använder den 6mån till ett 1år så får man lätt 150-175:-för den begn på tradera vilket då blir 75-100:- för tröjan och det är billigt!

De märken som toppar min lista är:
-NovaStar *älskar deras baggys och hoodar*
-Katvig *mysiga ränder i härliga färger,appleprint gör mig glad*
-Villervalla *gillar deras tänk med allt passar med allt*
-IdaT *Underbara strumpor och basplagg,för att inte tala om deras regnkläder*
-Me too *Gillar det busiga i deras kläder,massor av färg och mönster*slår ett extra skutt för deras regnkläder*
-Minymoo *Ytterkläder när de är som bäst*
-Molo  *Jag är dunderkär i deras Lurvar och häftiga tryck*
-Me and I *gillar deras mammakläder extra mycket,äen alla fina barnkläder*

Alla dessa plagg är av högsta kvalite och är så mjuka och sköna att använda!

Har fler märken som jag gillar men dessa är vad jag har mest av,sen gillar jag ju Mikkline's vinter overaller supermycket och didriksons skaljackor även deras overaller är super!

När det gäller barnkläder kan jag rabbla på i evigheter,men nu får det vara nog för just nu!
Kommer säkert bli ett inlägg till idag om just Danska barnkläder för nu är jag på väg till OneTwoTen för inköp av våren 2010 hihi idag ska jag botanera mig i Katvig,IdaT ej sikke lej,Molo,Hummel och mycket mer!!!

Dansar runt och hoppar*trots min höga puls*jippi!! Jag älskar mitt jobb!!Jag gör det verkligen!


Dagens fråga blir!
Vilka är dina favorit barnkläder??

Ha en underbar dag alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När lägger du ut mer på tradera då? :) väntar spänt om du har något fint att lägga ut snart :)

2009-07-26 @ 14:10:56
Postat av: Magdalena

Kul att läsa om vilka dina favorit märken ärr ,mina är MOLO, Meandi, småfolk, IdaT Bla :-) Ha det bra kram magdalena

2009-07-26 @ 17:33:38
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: J.

Har en gäst bloggare hos mig. Hon skriver om sin kamp emot anorexia. Läs och komentera gärna :)

2009-07-26 @ 22:17:24
URL: http://alwaysthai.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback