Ops!*skäms*

Nu har jag fullt upp tror jag,för jaghar glömt att blogga idag!
Nu har vi allafall fått iväg alla betalda traderapaket och det var en hel del det hihi!!
Finns ett par kvar som ska skickas men de måste betalas först!

För övrigt har vi fullt upp med att städa förråd och garage,det var på tiden kan jag lova.
Alla vinterkläder vs sommarkläder ska förvarassnyggt och prydligt där nu och det ska bli skönt att få lite ordning på det hela!
Kommer även passa på att ta kort och skriva upp alla för små vinterkläder,för de ska ut på tradera de med om jag hinner för jag ska jobba ikväll med!

Nä nu duscha innan middagen(vet sen middag)har haft sovmorgon idag ända till 09:18 jippi!sen fick jag ligga och dra mig med Melwin,vi hade så mysigt pratade och busade min lille Mellebellebus*

Ha en fin dag Tjejer& Killar!

p,s Johanna vi kommer ha superbra erbjudande på byxor på marken,jag lovar!


Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

Jag kommer o handlar imorgon!!!

Kram johanna

2009-07-22 @ 16:29:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback