Skönt

Nu har jag varit ute och rastat fyra vilda busungar,först en liten promenix och en glass på vägen hem.
Hälsade på Mormor och Morfar som var upptagna så det blev en kortis.
När vi kom hem blev vi kvar ute och lekte en stund i sandlådan och rensade ogräs på framsidan*jag hatar att rensa rabatter därför har jag vit sten istället*men Thomas envis som han är  ,så skulle han inte ha  det i rundeln på framsidan och inte rensar han inte*grrrrrr* men nu är det gjort och jag har jord under mina naglar ryyyyyser hatar sand och jord under naglarna!

Eftersom det regnar här och det är riktigt blött så har ví haft maraton i att ta på regnkläder och få på rätt stövlar på rätt barn och efter mycket om och men så kom vi iväg,och samma sak när vi kom in av med blöta leriga och sandiga kläder slängs av mitt på golvet i en salig röra.Det ska vikas och  läggas in, alla kläder på rätt plats igen efter det dammsuga för fjärde gången idag och så fram med moppen även den för fjärde gången..

Lugnt igen!!

Trodde jag:-o

Eddie och Melwin springer ut igen på det nyskurade golvet i bara strumpor ner i sandlådan och ut på gräset och sen in igen!!!!!!

Trevligt och mysigt det är med småbarn när man är så trött att man ser i kors och mannen i huset jobbar!
Avsluta pannkaksbak för att byta på blöta leriga sandiga ungar dammsuga skura och sura!

Men trots att jag nyss såg rött är jag så himla glad att det är just så här,och det är redan glömt!
Så nu ska jag slänga mig på spisen igen och baka färdigt våra pannkakor som nu blev ett extremt sen kvällsmål!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback