Sovmorgon

Idag har fick jag sovmorgon,skönt men märkligt när klockan är nästan middag när man kommer upp,alla barn är påklädda.De sitter och kollar på Lassemajas dekektivbyrå tydligen en riktigt spännande film för de är stilla hela gänget.
När de kollat klart ska jag plocka undan och tvätta och vika lite tvätt och förberede mig och Robin för tillbaka resa till njurmedicin imorgon bitte.
Hoppas på att bli utskrivna direkt på morgonen,men det har de inte pratat om alls så vi får se vad som händer.
Robin blir ju bättre för var dag som går och smärtan har gått över till att det ömmar i ryggen istället.

Det är lite mullet här idag men tror det är varmt ändå,så det blir kanske till att ta ett dopp idag alltid kul att bada.

Ni som tittar in har ni egna bloggar som lämna gärna ett avtryck så jag kan hälsa på,älskar att kika på bloggar!

Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Min blogg :-)... Dock är jag lite dålig på att uppdatera :-P. Hoppas ni får komma hem direkt imorgon! Kram!

2009-07-05 @ 17:59:25
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Jess (Henrys mamma)

Å vad skönt med sovmorgon..Avis! Men det är du värd! Hoppas att ni kommer hem fort och att Robin får bli bra fort nu! Ta hand om er! Kram

2009-07-05 @ 20:46:43
URL: http://jessbodin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback