Vad är det med mig!

Jag mår så konstigt,räddslan kommer åter och skräcken om tänk ifall osv...
Vi hade Änglavakt inatt och varken jag eller Thomas kan riktigt greppa det hela,gud vad vi är tacksamma!

Vi sa just att vi skiter i om hela huset rasar för oss,om vi ska bo i en koja resten av livet!!För allt det där det ÄR inget!!

Vi är inte otursförföljda VI HAR EN OERHÖRD TUR!!!

Robin liver och finns,han var inte med i bilen inatt!!Är inte det tur så vad fan är tur??

Åt helvete med huset!!
Nu ska jag bara vara glad att vi lever och finns!



Kommentarer
Postat av: Annika

Visst skulle livet kunna ändra sig fort.Man får sig en tankeställare varje gång något sådant här händer .Ha det b´ra kram Annika

2009-07-31 @ 21:33:01
Postat av: Jess

Usch ja! Jag har gått o ryst hela dagen sedan jag läste din blogg..Fy sjutton för vad som kunde ha hänt killarna! Man önskar inte någon förälder detta samtal..USCH! Tur i oturen att allt gick så "bra" som det gjorde..med tanke på hur bilen såg ut så är det ett under!

Ta hand om er! Kram Jess

2009-07-31 @ 23:05:23
URL: http://jessbodin.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar

Hej! Grattis du har blivit utsedd till en av dagens rekommenderade bloggar!

Keep up the good work :)



Malin

Föräldrabloggar Crew

2009-08-01 @ 00:01:33
URL: http://foraldrabloggar.blogg.se/
Postat av: fru furman

Jag beundrar dej för att du kan se saker så positivt fast det är tufft runt omkring dej. Skulle behöva lite gnista från dej!!!!

2009-08-01 @ 11:53:19
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback