Varför går jag inte och lägger mig??

Kan någon vänlig själ tala om för mig att det är sovtime nu!
Måste vara pigg och alert redan vid 08:15 imorgon för då börjar jag jobba,och blir det som jag vill så kommer det vara ett drag från morron till kväll*hoppas*

Ni som har tid och lust!!
Missa inte att komma imorgon till oss på KIDZ!
Ni har inte råd att missa det*fniss*

Eller vad sägs om:
Tag 3 betala 100:-
Tag 2 betala 100:-
Märkes jeans 100:-
Vinterjackor 100:-
Massor av fina kläder ex Villervalla,metoo,esprit och mycket mycket mer!!

Vi har även 50% på alla kläder i butiken samt 10% på alla leksaker!

Välkomna alla!

Ja nu måste jag väl försöka sova,trots att stora grabben är ute på fest *igen*Snyftar högt!
¨Min oro för mina barn tar ihjälp mig snart!''
Kan med allra största ärlighet säga att Ända nackdelen att ha många barn är denna konstanta ORO!
shit jag är ju så rädd om dem alla 8!

Sov gott alla!

Gud som haver barnen kär osv......
Gör så att jag får höra Mammaaaa!!! jag är hemma nu!! mycket snart för tror jag behöver sova!
De underbaraste orden i världen!




Kommentarer
Postat av: camilla

såg att ni hade super erbjudande och folk det bara strömade dit åkte ni häst med roffe han hade sina två brunte och lukas tror jag det var men ej säker.... jag skulle komma intill men aj såå mycket folk tog en snabb titt och så vill ej frida vänta så jag var tvyngen att åka hem igen trist.....



hoppas ni sålde så det knakade i kassan det är ni världa alli hoppa....

jag fyndade bara en pippi väska till frida och emma i år, liten på vägen till bilen.....kram

2009-07-24 @ 13:21:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback