Vilken Toppen dag!

Dagen har gått över förväntan!Typ hundra gånger bättre än vad jag hade kunnat drömma om!
Ända nackdelen är att det känns som om jag går på bollar så mycket vatten har jag i mina ben och fötter Aj,aj!
Tröttheten börjar göra sig till känna med,tyvärr är jag ganska säker på att jag inte kommer att hitta till sängen och kudden tidigt idag heller!

Just nu sitter jag och jäser i soffan med netbooken i knät,jag är proppmätt!Vi slog på stor-röven och hämtade mat på Vätterhästen *mumisgt*Nu väntar jag på att Thomas fixar disken och kaffet,sen blir det nybakade munkar och kaffe,läsk till barnen och lite marknadsgodis,det tycker jag är ett bra avslut på en bra dag!

Min absoluta favorit är och komer förbli Magnus Uggla! Så nu tog jag mig tid att kolla lite på Youtube på både nya och gamla klipp på Uggla!

Här kommer ett smakprov på lite godingar!

En favorit är denna!



Gammal goding! En till!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback