I need help!!

Mitt liv rasar samman känns det som,men egentligen är det inte mig det rasar för utan Thomas!
han mår sämre än jag,han har en stark oro som gnager i honom dygnet runt en ångest som inte släpper utan bara skrämer upp honom!
Ohh varför just nu och varför just vi!!
Skiter i vad han säger för nu ringer jag till akuten,han har en remiss på rönken MR skalle exakt samma som jag gjorde igår men inte förrän nästa vecka det är för långt till dess!
oron kommer äta upp han!!

Vad ska jag göra??

Snälla Hjälp mig någon!!Hur kan jag hjälpa honom??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har han nån samtalskontakt? Kan rekommendera kognitiv beteendeterapi för att få hjälp att släppa/skingra dåliga tankar och stress. Annars nåt avslappningsband eller nåt sånt kanske kan hjälpa lite? Har han ingen hobby som han verkligen gillar som kan hjälpa honom tänka på annat?

2009-06-03 @ 20:09:03
Postat av: jessica

Tack Snälla Hanna!

Du är så gullig,ska kolla vad det är!

Låter som han behöver någon att prata med!

kram/Jessica

2009-06-03 @ 20:14:32
URL: http://familjenkidz.blogg.se/?mp=09212816
Postat av: supermom

Gud vad jobbigt ni verkar ha det just nu! Hoppas att allt löser sig...



Vet inte hur du ska kunna hjälpa honom på ett bra sätt, det är ju så svårt när man inte känner personen och vet hur han är till vardags...

2009-06-04 @ 21:23:28
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback