Ingen liten Vovve nu!

*snyftar högt*men vi har nog kommit fram till att sluta drömma om en hund just nu,även om det hade varit helt underbart med en liten vit samojed.
Tanken var nog inte heller att vi skulle ha en nu,utan i framtiden när Eddie är lite äldre.
För en hund det ska jag ha innan jag dör...
Ibland kan drömmar dra ivägen åt fel håll och man liksom slutar tänka på det som är viktigt..
Att vilja ha och ha är två helt olika saker och vi alla vill ha en hund! men det är inte samma sak som att vi har en hund!

Oh vad jag vill ha en hund!!OCH det kommer jag också ha så småning om!

Men nu blir det nog en katt tills barnen blir lite större*fniss*
Eller så struntar vi det helt!!!!


*sörjer det som aldrig vart*

Så nu fortsätter min dröm om den lilla Vovven igen!
Kanske kanske kan det bli verklighet någon gång jag hoppas med hela mitt hjärta!!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback