Nu har vi allt klart!

Till examen allafall!
Nu ska vi bara försöka orka göra lite bullar imorgon,alltid gott med nybakta bullar och ett stort glas mjölk!
Tror vi ska ha lite examensfika här på kvällen funderar på om vi ska göra varm smörgåstårta också..
 
Har ni lätta men goda recept som kan passa till en enkel bjudning så tar vi gärna emot dessa!
Vi har ju inte så mycket ork tyvärr,men skulle så gärna vilja ha lite festligheter för barnen när de slutar skolan...

Goda kakor och tårtrecept är också välkommet!

Det funkade så bra idag när vi åkte och shoppade hittade allt vi skulle ha och fort gick det med alla hitta något utan jag så märkligt men jag glömde ju bort mig själv igen*fniss*
Thomas hittade ett par bra sommar skor att jaga barnen på stranden i för snart så bär det av på semester,gud vad jag längtar tills vi åker!

Barnen kom nyligen i säng sover inte än men ligger still iallafall alltid något,här är vårt stora problem sen jag blev sjuk att få dem i säng och sova i tid blir alltid för sent tyvärr så nu på måndag börjar det stenhårt jobb med rutinerna igen så de kommer i säng i tid.De mår så mycket bättre med bra sovrutiner.


Nu ska jag vara lite social med thomas här och kolla på en film,kanske kanske lägga ut lite produkter på www.kidzshop.se igår la jag ut cyklar,streetblades,inlines och sparkcyklar!


Ha en underbar fortsättning på kvällen!



Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med semester! Vart ska ni åka?

2009-06-07 @ 09:52:43
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback