Nu ni??

Ska jag skriva ett inlägg utan gnäll och tycka synd om mig själv...
För nu har Thomas gjort oss alla så glada att vi hoppar upp och ner:-Dja det är såååå!

Han kom med ett förslag idag,om jag säljer av alla vagnar utan två ja kanske tre då,behåller bugaboo cam & bee och en dubbel sittyn resten får åka till sponsring av vår hund!!
Ja det är sant!!!

Thomas tycker att vi är mogna för en hund nu,och ja det tror jag med och hela familjen behöver något att pyssla med ihop..
Nu kommer vi ju inte gå och köpa en hund imorgon utan nu börjar vi planera det hela spara och förbereda allt...
Känns så himla kul!
Kommer att kontakta Carina på Vitkinds kennel samma kennel vi köpte  Molle av som numer tyvärr bara finns i hundhimmeln,han blev 12år och var världens snällaste hund,läste på deras hemsida att hon har en parning sep2009
Självklart blir det en samojed igen...


*obs lånad bild från www.vitkindskennel.com där vi köpte Molle 18/71996

Gissa vad vi pratar om här hemma just nu??

Hundar!*fniss*



Kommentarer
Postat av: Anna

Jisses!! 8 ungar?! :D Jag som har fullt upp med två! Beundrar er som lyckas!! Har alltid velat ha en samojed! Men, jag bävar för pälsvården!! :)) Har 1½ Jämthund/Karel själv...

Lycka till med hundvalet sen! Skoj!

2009-06-14 @ 23:13:07
URL: http://annawahlgren.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback