Nu sitter jag här igen!

fast jag borde sova sista timmarna har jag nästan halvslumrat för att inte säga sovit i allafall.Förstår inte vart denna trötthet kommer ifrån vart hämtar jag den??Måste låta bli att gå tillbax där jag hittar den.
Tror jag innerst inne vet vad som gör mig så här trött,bara det att jag har så svårt att förstå och lyssna!
Jag sover ju typ aldrig!Klart man blir trött då,måste gå och lägga mig tidigare..


Idag har vi slöat oss igenom hela dagen och bara njutet av att vara lediga eller ärligt har jag nog stressat mer idag än någon annan dag i veckan bara det att jag inget fått gjort,för mig är inre stress mycket värre än fysisk stress!
Alla måsten som gör sig påminda etsar sig fast och påminner varje timme vad jag har att göra...

Allafall så packade vi matsäck och fika och gick ner till stranden och badade,det var så lugnt och skönt.Barnen plaskade och kastade stenar och skrattade..
Käkade mackor med prickig korv och drack kaffe fikade på bullar och kakor pratade och njöt i nuet!



14grader varmt eller kallt  var det och jag tror jag var i mer än barnen,giftstruman gör mig så varm så kallt vatten är skönt*fniss*

Vi avslutade dagen med att grilla kycklingfile och fläskfile som vi serverade med färsk potatis och kaviarsås!
Lördags godis blev jordgubbar med socker o grädde!
Ingen hungrig ídag heller!

Sov Gott mina fina vänner!





Kommentarer
Postat av: Bea

Lägga till varandra på blogglovin?? :)

2009-06-28 @ 11:54:27
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, 8 barn! 1 till så har du lika många som min mamma , bara att alla vi inte bodde hemma samtidigt.

Tycker verkligen det är starkt gjort av dig som klarar av att hålla humöret uppe med så många barn. Har man tid för sig själv och hur klarar man av vardag och ekonomi, men så många barn?



Tänk att de finns de som klagar att det är jobbigt med 2 barn så har du 8 och klarar det galant:)

Starkt jobbat!

2009-07-08 @ 05:14:23
URL: http://lillemspems.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback