Sommaren är här!

Hoppas den tänker stanna nu bara,för fy och blä för regn o rusk!!

Ska försöka bli av med all tvätt idag,för imorgon börjar jag jobba igen*nervöst*men ändå något jag ser fram emot.
Har inte så mycket mer att styra med idag,men kommer säkert på något kul...
Kanske borde gå ut och hjälpa till att måla garaget*fniss*
Måste fixa med boden med,ska göra två stora boxar där till våra kaniner och marsvin,vi kan inte ha dem kvar inne som det är nu tyvärr.Kaninerna bryter sig ut från sina burar.Vi måste ha extremt smarta kaniner har aldrig tidigare vart med om att det öppnar burar.
Vill ha dem här hos mig men det är farligt för dem,tänk om de biter i en elsladd*hemska tanke*
Vi kan ju ta in dem så mycket vi vill även om de bor o boden,nu när det är sommar tror jag de mår himla bra ute med.

Funderar på om jag ska ringa Tarja,kanske hon vill komma på en kaffe!*hoppas allafall*

Ha en fin förmiddag alla!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback