SommarLOV!

O jag sitter hemma själv med en kopp kaffe och miljoner saker att pyssla med på webshopen och ännu fler att fixa med hemma.
På måndag kommer 2städare igen tack gode GUD! efter de har varit har jag bestämt mig för att då är jag frisk!
Orkar inte känna efter varje dag om jag är pigg eller ej,så nu jävlar ska du BORT din jävla skit sjukdom!

Så snart kaffet är urdrucket ska jag sätta lite fart och min gud var med mig och gör så att jag orkar och klarar det!
Halva min sjukdom är nog stressen av att jag inte kan ta,att det är rörigt här hemma jag klarar det bara inte!!
´På samma gång kan jag inte om jag så anstränger mig som mest hålla ordning,orken infinner sig inte alls!

Ingen återvändo!

Måste fråga er,hur gör ni städar ni jämnt?
Har ni ordning på allt?


Ha en fín dag alla!

Kommentarer
Postat av: emelina

heej hur mår du?:)

2009-06-11 @ 12:09:59
URL: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi pratar titt som tätt om att vi måste plocka varje dag och att vi måste lärna barnen att städa efter sig. Sedan håller det en dag eller två... Nu har vi ju städhjälp en gång i veckan och då MÅSTE man plocka kvällen innan de kommer så de kommer åt att städa...skönt att få en spark i baken :-D

2009-06-11 @ 19:31:18
Postat av: Mirka

Tycker att jag plockar och städar jämt....och tjatar på barnen om städning. Dammsugaren går minst 2 gånger dagligen. Detta stämmer bra tycker jag: Att städa när man har små barn är som att skotta snö medans det fortfarande snöar;-)

Sköt om dig:-)

2009-06-11 @ 21:01:18
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback