Tack MAMMA!

För att vi fick rådet att inte köpa hund nu,vi har tänkt massor idag och vi hade nog inte alls tänkt på att köpa en hund inom den närmsta farmtiden allafall,men att  drömma om det är ngt helt annat.
En hund vill jag ha det vet jag,men då ska det vara när mina småbarn är större och jag har mer tid med en hund..
Just nu hade allt blivet pannkaka det vet jag...
Det gäller att kunna se sina begränsningar och att inte leka med små liv,tänker både på mina barn och på lilla hunden.

Det vart bara helt enkelt så påtagligt när de sa att jag kunde ta en hund på foder,testa i 3v och lämna åter om det ej funka,det lät ju så himla bra.Men innerst inne så var det aldrig ngt vi tänkte på riktigt att göra utan en sån där härlig tänk om sak som aldrig blir mer än tänk om...

Min hund den ska jag ha det vet jag,när tiden för mig och min hund kommer och det är långt dit just nu även om drömmen finns här nu precis just nu så levande och så verklig som om det var på riktigt..
Drömmar är bra!!!De håller en vid liv!

Men Mamma du hade rätt igen!!
En liten katt är vad vi ska ha här,ingen hund utan en liten nät snäll katt....

Denna skönhet har vi tittat på!!
Och vi får den för halva priset!Husse O Matte bor i Motala och liten får vara där när vi åker på semester...
Nu ska vi tänka på det här lite till Lördag!
Men snyggare kattkille är svår att hitta för att säga helt omöjligt!



Sweet dreams!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback