Tjuvstart på KIDZ

Hej på er!
Idag  eller inatt jobbar jag sent,huvet värker och nacken är spänd men nu är det klart!
Vi firar sommaren på www.kidzshop.se och nu har vi uppdaterat alla kläder och hoppas vid mi gud att det ska funka.

Har skickat ut nyhetsmail till alla våra goa trogna kunder som får en liten tjuvstart på alla fina kläder!
Vi kör 30% på alla vår o sommarkläder och 50% på jackor  så snabba på så hinner du säkert också med lite guldbitar!
För det är klart att mina läsare ska ha förtur med..

Vi har även erbjudande på Teutonia under v26-31 och det har vi märkt*superkul* när man bokar eller köper en teutonia nu så får man med skötväska o babynest ett riktigt bra erbjudande faktiskt..

Bugaboofantaster som jag KÖP/BOKA din vagn nu 1juli blir det en prishöjning igen på 5-10% vi har fyllt upp lagren till bredden så passa på!!

Oj vart visst rena rama reklamen här*sorry*men hoppas någon av er hann att göra ett fynd!


Lille plutteskrutten Eddie hade öroninflammation och fick kåvepinen 3tabletter per dygn i 5dagar och mår redan bättre men han var riktigt röd i örat,dr trodde inte att det värkt hål som tur är,han ska tillbax på återkontroll om ca 6v..

oj nu måste jag sova är så himla trött och Katvig sitter här och bara väntar på sängen,min lille sötis har krupet upp på ryggstödet bakom mig och lagt sitt lilla huvud på min axel och spinner som ett lokomotiv *älskar min lille skatt*



Vet ni vad lycka är??

När alla barn är hemma!

OCH nu saknar jag världens bästa KEVIN så det värker i mammahjärtat!!!
Hoppas du kommer hem snart min älskade Unge!

KEVIN du ÄGER!!!!

Kom hem!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback