Två glada besked!

Har gått jättebra på jobbet idag,trots att det varit full gång hela tiden och massor att göra.
Bugaboo leveransen kom idag, med vagnar och och en massa tillbehör bla kom denim basdelar efterlängtade sådana,dock kom inte allt vi beställt med denna gång,så det lär bli fler leveranser därifrån denna vecka*fniss*
Full rulle i affären har det vart med och det tycker jag om...
Thomas har blivet helt galen kan jag lova ringer mig på jobbet och är på väg med vagn och 4 busiga barn till mig på jobbet,inget lustigt tycker ni.Men för att vara thomas är det lite ovanligt och det är ju nästan 1mil att gå,så jag fick snällt gå sällskap med honom och barnen hem från jobbet och det var riktigt skönt med en lång promenad..

Väl hemma så tänder Thomas grillen och jag dammsuger och skurar fixar till det lite här inne och är lagom klar när korven är färdig grillad *mums* ost o bacon korv...
Vi käkade ute på altan smidigt!
Varning smutsiga och hungriga barn!!


Sen var det läggdags för barnen hos familjenkidz!

Dagens höjdpunkt var posten,tänk er inte mindre än tre postiva saker kom med posten idag!
Ett var att min läkare hade glädjen att berätta att mina värden var betydligt mycket bättre nu och det kändes bra att läsa även om jag kännt av det redan själv...Nu hoppas jag de håller sig bra med!

Ett är lite hemligt men var till stoooor glädje för mig *dansar runt och hoppar av glädje*

Tre var en AVI från en underbar vän!
Övernattar på ica parkeringen så jag kan hämta ut mitt paket så fort de öppnar!

Nu ska jag ta världens underbaraste Katvig och gå och lägga mig!


Sov GOTT alla!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback