Vet ni!Jag har världens gulligaste Moster!

Ja det är så,idag ringde hon till mig och ville ta med mig till Fyra Tassar ett hund dagis som mina kusiner har.
Hon tyckte jag behövde komma hemifrån en stund och tänka på annat och gissa om hon har rätt!
I samma bygnad finns det en pizza som vi kunde äta lite och glass finns det *mums*
Inte nog med det så har de även en loppis där med massa fina saker...
Uppskattar omtanken massor!
Tack snälla Solveig!


Nu är jag  helt sjuksriven igen med order vila och hjälp med städning ex inget som får mig att känna stress ska jag utsätta mig för nu så jag kan få bli bra,detsamma gäller Thomas så nu ska vi vara hemma båda två..
Vill det egentligen inte för jag gillar mitt jobb och trivs där,men det är nog ganska jobbigt för de andra på KIDZ när jag kommer som ett halvt nerv vrak och inte gör så mycket nytta iallafall..
Och helt ÄRLIGT nu jag gör vad som helst för att bli bra!!

Inte nog med alla sjukdomar och elände så har jag även fått en medicin som jag absolut inte fick äta ihop med den medicin jag äter för min giftstruma och absolut inte ihop med min hjärtmedicin det är stor påfrästning för hjärtat..HJÄLP!!
vad tänker de med egentligen när de skriver ut medicin!

Nu ska jag lyda och bara vila njuta av barnen och städhjälp det får jag ta mig råd med för bra!Det ska jag bli och fort ska det gå och det gör det bara om jag lyssnar på doktorn!
Så nu går superhero Jessica i dvala och blir en slöfia på riktigt och det utan dåligt samvete!!
För det här vara sista gången denna vecka jag vill åka till akuten!

Imorgon ska Lilla Alicia på rönken med,hoppas nu den visar att allt är bra!

Sov gott alla vänner där ute!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Bäst du tar det lugnt nu..så du mår bättre och blir helt bra fortare. Du är såå välkommen till oss på hunddagiset.. ska bli kul att träffas och prata, blir ju tyvärr inte så ofta.

Krya-på-dig-kramar!

2009-06-05 @ 00:53:13
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: Hanna

Ta det lugnt nu och krya på dig!

2009-06-05 @ 07:22:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback