Vila,vila och lite till vila!

Så ska jag vara bra snart,det låter ju helt underbart!
Mina provsvar var ganska bra,Min doktor ska ringa mig imorgon förmiddag för ev ändring av behandlingen.
+att mina blodplättar var lite förhöjda.
Vila är bästa boten för pulsen ska hålla sig nere och det har jag väl inte lydet direkt,hade jag gjort det så hade jag till 70%varit bättre nu,men nu ska vi starta från ruta ett igen!
Nytt EKG imorgon+nya prov sen vet jag inte mycket mer än tidigare...

Nu har jag en stor kasse med massa fina kläder framför mig som ska fotas och läggas ut på www.kidzshop.se
Vi kör 20%på NovaStar o Ej sikke Lej i butiken på KIDZ just nu+20%på didriksons vårjackar!**Tipsar**
Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad det var mer men det är väl ingen dålig start allafall!

Längtar som tusan på att Katvig som snart bör dyka upp,eller snart i juli och det är ju snart eller??
Likaså NovaStars höstkollektion oh My så mycket fint det kommer...
Måste nog börja spara lite till det redan nu för det är mycket jag vill ha!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback