Vill du köpa Canvas tryck på ditt barn?

Har en underbart duktig vän som gör så fina canvas tryck på shoppade bilder,de är så fina och passar att hänga i barnens rum eller varför inte i allrummet.
Min rara vän har tyvärr blivet arbetslös helt oförberett som så många andra i dessa tider...

Det är nu jag kommer till det fina i det hela!
Hon gör så gärna fina canvas eller linnesduk tryck på ditt barn eller något motiv du gillar allt till ett riktigt bra pris 300:-inkl frakt.
Trycket är i A4 format..

Här kommer lite smakprov på vad hon kan göra,och de blir ännu läckrare på duk!


min lille katvig

Bilden innan




kommer bilder imorgon kväll!

Ett perfekt paket till mormor o morfar,farmor o farfar eller till någon annan du vill göra glad!

skicka en bild till min mail [email protected]  så VB jag den...

SOV GOTT mina VÄNNER!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka kort menar du, kan bara se katten den var ju så gullig./anna

2009-06-24 @ 11:49:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback