Lugn söndag!

Vilken lugn och skön söndag,lite lagom att göra.
Börja bra,fick sova länge tack snälla Pappa Thomas*puss*
Efter frukosten blev det snabba drag,kanin och marsvinsmaten var slut!
Ett snabbt varv med dammsugarn och moppen,hänga tvätten..
Sen blev det raka vägen till Arken zoo i motala..Och där bara var hon lilla sötisen en liten Kopia av vår lilla Perla.
*vill ha,vill ha*det var sekunder ifrån att det kom med en liten kanin till hästholmen men det blev bara hö,halm och pellets.Måste var förnuftig nu och tänka efter en extra gång,kan vi ge den lilla söta kaninen det den behöver i tid och uppmärksamhet..
Så nu har jag tills imorgon på mig att tänka ut om det är det bästa att bli en liten familjemedl till här i Familjen KIDZ..

Om vi hämtar den söta lilla kaninen så kommer hon bli rumskompis med denna sötnos!


Våfflor blev det idag med,mums!!

Bilder på våffelkalaset kommer när jag orkat ladda över bilder..


Trots sovmorgon och att faktiskt klockan bara skulle vara 20:40 nu så är jag trött,får bli sängen tidigt..
Imorgon ska jag jobba igen,hoppas det är mkt att göra*det gillar jag*vet att jag har en hel del vagnar att packa och skicka iväg..
En stor sändning med P&T bör dyka upp imorgon eller tisdag med,så då har vi att göra..
Teutonia bör också komma i veckan+ Lite mer Bugaboo(eller ganska mkt)

Nä nu måste jag kila i säng!

Godnatt!


 



Kommentarer
Postat av: Jenny

God kväll.. Ja härmas gärna.. Ha det gott.. Kram

2009-03-29 @ 22:33:25
URL: http://smulis74.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback