Trött!

Jag kan inte minnas att jag någonsin varit så här trött! Är jag vaken äns nu när jag skriver tro?! har haft en superbra dag,lagom mycket att göra.. Avbrott på bloggande herre gud!!!!Såg Ni Laila Bagge just?!Vilken dans jag har gåshud hur gör hon?..Underbart fint! WOOOW!!! Första året ever som jag inte vet vem jag håller på,båda kan vinna! Men denna dansen blir svår för Magnus att klå. La undan vårjackor till barnen idag,blev 4 st didriksons med NS mössor till.. Så fina! Nu har jag*bara* 4 kvar att fixa! Oj nu är det Magnus! Den var kul med,men ja Laila slår den nog.. men vad kul de har...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback