Våfflor mums!!

Nu är det andra dagen vi glömmer bort att göra våfflor! Vi planerade redan igår morse att vi skulle grädda våfflor till kvällsmat! men Hallå! När jag kom hem efter jobbet så hade alla utan Nathalie & jag redan mumsat i sig kvällsmat.Så blev det inga våfflor*surt men sant* ha då bestämde vi att imorgon när vi komer hem från lasarettet då ska vi frossa våfflor.. Kommer hem och sambon dukar fram saft,kaffe och bullar!De små åter och mumsar,för min del blev det bara kaffe.. Vi blev sittade ett bra tag vid bordet och körde gissa vilken låt och vilken färg(barnens favorit lek just nu) Dukar av fikat och kommer då på att oj nu var det hög tid med att börja med kvällsmat!!Japp men inte gjorde jag våfflor idag heller*dumma,dumma jag*glömde det igen ju!!Pasta med bacon/svampsås står jag och gör.. ja,ja får väl bli att frossa våfflor på lördag eftermiddag(om jag kommer ihåg) Gott är det i allafall!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback