Åka lastmaskin!

Denna dag har det varit fullt drag rätt igenom!
Har knappt vart inne äns..

Dagens stora händelse måste vara Eddie har åkt lastmaskin,oj oj vad lycklig han var min lille kille.
Tur man har så snälla grannar,de kommer hit med vårt gamla förråd(som vi hade där vi bodde innan)
Kommer bli perfekt till alla barnens leksaker och cyklar..
Tänkte men bara tänkte att kanske göra en stor box där till kaninerna och marsvinen men är jätte osäker för de är mina gosedjur de går lösa här hemma och känns inte rätt att flytta ut dem från huset..näää struntar  det.



Bild bevisen Eddie älskar dessa bilder!


Tack snälla Tobbe!



Kommentarer
Postat av: Linda

Oh va roligt! =) Kevin älskar det där också! ;) Allt som har med traktorer o lastar att göra! =)



Kag vet inte om det är rätt ställe att fråga på, men jag försöker i alla fall ;)

Vet du om det finns något tillbehör till bugaboo bee man kan köps, som man kan sätta framför..hmm..hur ska jag förklara...så man slipper använda selen. Så att det är ett "rör" rätt över i stället, som det är på många andra vagnar. ;) Förstår du ens va jag menar?? :P

Kram

2009-05-22 @ 00:10:33
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Verkligen dagens höjdpunkt!

2009-05-22 @ 00:16:41
URL: http://vartradhus.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback