Gnälliga människor!

Som jag!Är det värsta jag vet!!!!!
Som inte kan värdesätta att de faktiskt har det rätt bra,förstår mig inte på mig själv måste vara tröttheten som retar upp mig.Jag vill göra allt jobba,städa,tvätta leka med barnen laga mat(och äta som innan)kroppen vill inget av detta och det gör mig på uruselt humör fräser och väser åt allt och alla och gör jag inte det då gnäller jag om hur trött jag är....
Vem är jag,hur blev jag sådan här?
Ärligt så känner jag inte igen mig själv alls!

CLICK HERE FOR GOTFUNKYPLEASURE.COM GRAPHICS



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ojjsan! Har du blivit vresig? Bäst att inte närma sig erat hus då, utan hjälm ; ))

Tror ärligt talat inte du är så farlig.. du brukar ju nästan alltid verka glad. :))

Kramar

2009-05-15 @ 13:24:00
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback