God middag alla!

Kevin och jag satt igår kväll eller natt och lyssna och titta på musikvideos och vad intressant det var.
Vi har ungerfär samma musikstil..

Så jag sa till Kevin jag ska nog lägga ut min favorit på min blogg:-)
Då skratta han bara min Lille superkille,nää Mamma det kan du inte,nähä varför sa jag frågande.
Ha,ha gapskratta han det går ju inte mammor lyssnar inte på sånt alla som läser kommer tycka du är knäpp och galen..
Och sa jag det gör de redan så här kommer de då...

Kevins favorit:

Min favoriter:

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha! Då är jag oxå en konstig mamma för jag tycker med om den här musiken. Mina favoriter är annars bla. Linkin Park och 3 doors down men den här låten med Dead by April är bara så bra! Kram Jess

2009-05-12 @ 21:11:02
URL: http://jessbodin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback