Idag är det sol och det är självklart!!!


För idag fyller den bästaste jag vet!!!!
MIN ÄLSKADE MORFAR!!!
Du finns alltid för mig och min Familj!
Du är den snällaste jag vet och känner!




19:15

Ja då somnade jag igår och gick upp typ nu!Det var riktigt skönt faktiskt vaknade ju som vanligt av hjärtklappning och att pulsen var hög 147 i vilopuls och då hade jag endast sovit och taget mina 8 tabl/dygn det är maxdos.Så på måndag ska jag ringa till min dr Ulf Rosenqvist (superbra läkare,inget larv och lite skämtsam)Han sa att jag åt som en HÄST och sket som Kamel...Så är det att ha giftstruma ständigt hungrig och stressig orolig,lättstött och trött,orkeslös,mina muskler är svaga och koncentrationen på NOLL.



Kommentarer
Postat av: Ante

Tack så mycket.. =)

2009-05-10 @ 22:13:32
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback